ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    חוזים והסכמים מסחריים

    כל עסק, גדול כקטן, מבוסס על רשת של חוזים והסכמים מסחריים עם ספקים, לקוחות, שותפים, עובדים. חוזה מנוסח היטב, המגן על האינטרסים שלכם מתוך ראיית העתיד, הוא המפתח להתנהלות עסקית תקינה ולהצלחה ארוכת טווח של העסק.

    חוזים והסכמים שאנחנו עורכים

    הסכמי שותפים * הסכמי מייסדים * הסכמי השקעה * הסכמי קניה ומכירת עסקים * הסכמי הפצה * הסכמי זכיינות * הסכמי ספק לקוח * הסכמי הלוואה * הסכמי העסקה * הסכם מכר במקרקעין * הסכם שכירות במקרקעין * הסכמי מתנה במקרקעין * הסכם בין יורשים * הסכם ממון * וכל חוזה/ הסכם המותאם אישית לצרכי הלקוח.

    כוחו המחייב של חוזה

    עקרון חופש החוזים מהווה את אחד העקרונות הבסיסיים בדיני החוזים. לכל אדם ולכל התארגנות נתון החופש להתקשר בחוזה עם מי שיבחרו ולקבוע את תוכנו של החוזה כרצונם. משהחליטו הצדדים להתקשר בחוזה, כוחו של החוזה מחייב, ולרצונם של הצדדים ניתן תוקף ומשמעות משפטית. לכן חשוב לבחור בעורך דין חוזים מקצועי לנסח או לבדוק עבורכם חוזה.

    שמירת אינטרסים וזכויות הלקוח

    מומחיות של עורך דין חוזים היא לחשוב על הסיכונים שהלקוח חשוף להם לאורך חיי החוזה, איך למזער אותם או להימנע מהם. הדבר החשוב ביותר הוא ניתוח מעמיק של העסקה אותה הלקוח אמור לבצע, בדגש על הדברים החשובים שהלקוח מעוניין להשיג, תוך התחשבות באופי העסקה, היקפה הכספי, הצדדים עימם תחתם העסקה וההתחייבויות אותן נוטל הלקוח.
    הכלל הוא שחוזים צריך לקיים, מכאן שתפקידו של עורך דין חוזים לנסח סעיפים שיצמצמו למינימום מצבים שחוזה אינו מקוים, מופר, מבוטל, נתון לפרשנות.
    חוזה המנוסח כהלכה באופן ברור המתייחס לכל ההיבטים הרלוונטיים לעסקה או להתקשרות, לרבות פתרון מהיר, זול ואפקטיבי ליישוב מחלוקות הקשורות בחוזה, יחסוך מהלקוח הפסדים כספיים, סכסוכים משפטיים ארוכים ועוגמת נפש מיותרת. לשם כך ינהל עורך הדין משא ומתן על כל מרכיבי העסקה עד להגעה לנוסח סופי ומוסכם של חוזה העונה על כל הצרכים והאינטרסים של הלקוח.

     

    יתרונו של משרדנו

    בעריכת חוזה או הסכם נדרשת עבודה משפטית המצריכה בקיאות בדיני החוזים אך לא רק. עורך דין רפאל בן עזרא בעל השכלה וידע בחשבונאות, מיסוי, פיננסים, גישור ובוררות עסקית, עם ניסיון רב שנים בליווי וייעוץ לעסקים. שילוב של השכלה, ידע וניסיון המנותב כולו להכנת החוזה עבורך.

    "המידע המוצג בדף זה הינו כללי, ואינו מהווה יעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי".

    קידום עורכי דין קידום עורכי דין